President of UJ says; “Sexual Harrassment Video has disgraced the University”

In an interview -published today- with President of UJ; Ikhlaif Al Tarwaneh, he announced that the “sexual harassment video entitled “My Privacy” has disgraced the University”! He also added that “it is shameful to seek external “Human Rights Organizations” support“!!!!
In which -we believe- is hinting to Dr. Rula Quawas receiving official support letters from multiple Academic organizations.
Below is an excerpt of the interview which is in Arabic;

الطراونة لـ عمون: فيلم التحرش الجنسي داخل “الأردنية” أساء للجامعة
وعن الفيلم الذي أعدته طالبات عن التحرش الجنسي داخل الجامعة قال الطراونة ان الحديث عن الفيلم أساء إلى الجامعة، لافتاً إلى أن الموافقة على إعداد الفيلم تمت في ـتشرين الثاني عام 2011 وتم عرضه في حزيران عام 2012 واحتج عليه طلبه الاتجاه الإسلامي لاحتوائه على ألفاظ لا تراعي الآداب العامة. وهنا نفى الطراونة أن يكون تغيير عمداء الكليات في شهر أيلول الماضي مرتبطاً بمحتوى الفيلم كما أشاع بعض وسائل إعلام، مشدداً على أن القرار كان إجراءً طبيعياً. واعتبر رئيس الجامعة الأردنية، في سياق حديثه، أن الاستقواء بمنظمات حقوق الإنسان أمر معيب

وهنا نرد نحن على الدكتور اخليف الطراونة ونقول.. من هي منظمات حقوق الأنسان التي استقوت الدكتورة بهم؟؟؟ فجميع الرسائل التي بُعثت للجامعة أُرسلت من أكاديميين ومنظمات أكاديمية وجامعات!! فعن أي منظمات حقوق انسان تتكلم يا دكتور؟؟

Advertisements

Tags:

Leave a Message

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: